Re: Belge Hazırlama ÇalışmaEkibinin iletişim listesine davet

> Ve simdiye dek geride birakan mesafe ne kadara varmistir/ne tipi bir
> gelisme var? Birazcik birbirimize tercüme bünyesinde yapilan hersey
> konusunda bilgilendirmemiz acisindan söylüyorum...

Merhaba,

Aslinda tam bu konuda bir gorus bildirecektim. Burada yaptigimiz calismaya
"ceviri" ya da "tercume" demektense, o ulkenin kendi ic dinamizmine ve
ozelliklerine uygun bir sekilde olusturdugumuz urun icin yapilan ise
"yerellesirme" adini verelim.

Biraz sonra listeye GNOME yerellestirme projesinde Turkiye takimi'nin
durumu geciyorum.

Saygilar,
Gorkem