Re: Eyvah, kabalak Turkiye'ye ziyaret/tatil icin geliyor! OHAL:22-30.7. ;-)

On Thu, 2002-06-13 at 00:11, Enver ALTIN wrote:

> Hemen itfaiye ve polisi arayip onlem almalarini isteyecegim.

Turkiye'deki acil durumlar tel. nosu neydi? 115? Heh, aramaya deger --
bir de bakmisiz ki, inis sirasinda ucagin inecek oldugu piste itfaiye
yangin sondurucu kopuk koymus ve polisler yekin kuleleri ve cevreyi
sarmis ;-)

> cool. ;)

Yes, quite cooooool ;-)

> Sanirim birseyler ayarlayabilirim.

-> PM.

> korkar? :P

Evet, zira ben Turkiye'ye tr_KABALAK normunu "getrem & otram" ve
Turkce'de ufakca bir inkilap yapmis olacam -- heh, korkudan dolayi
Turkiye'den goc eden bilgisayar kullanicilarinin kervanini goz onumde
goruyor gibiyim :-)=
--
<([ Fatih Demir / kabalak / kabalak@gtranslator.org ])>
<([ ICQ 64241161 / fdemir2@ix.urz.uni-heidelberg.de ])>