Eyvah, kabalak Turkiye'ye ziyaret/tatil icin geliyor! OHAL:22-30.7. ;-)

Simdi cogu kisinin intikam, suikast denemeleri ya da (olur ya, hic
bellie olmaz ;-)) taraftarlik/destekdarlik gosterileri icin bekledigi
gunler "gumbur gumbur" geliyor denilebilir! kabalak resmen Turkiye'ye
geliyor Temmuz sonunda! Inanilmaz degil mi? :-)

Gozuktugu kadariyle 22 Temmuz'dan 30 Temmuz'a kadar Turkiye'yi soylesine
bir guzelce gezmek istiyoruz (cok sevimli birisi & ben :-)) ve bu gunler
icinde belki siz bazi arkadaslar biraz tanismak isterdir ve bize
Turkiye'nin gizli guzelliklerini gostermek isterdir, oyle degil mi? Ha,
biliyordum iste, o kadar parmak gorebiliyorum ki listeden gelen, cok
misafirperver oldugumuzu bir defa daha kanitlamis oluyoruz, heh ;-)

Biz bu sirada ana turistik hatlarda kalmak istemiyoruz ve guzel, ilgi
cekici yerleri ziyaret etmeyi istiyoruz: bu listede o kadar kisi var ki,
garanti-en sizlerden bazilariniz bize yol gosterip, konaklama imkani
gosterip/saglayip, bize guzel bir tatil yapma imkani verir, dimmi? Biz
oylesine bir yerde cok kalmayacagimiz sadece 8 gun suren Turkiye
seruvenimizden bellidir de, yani bir yerde olsa olsa en fazla 2 gun
kaliriz derdim ben, yani "eyvah, yeni kiracilar geldi" diye bir korkuya
gerek yok.

Bunun yani sira nihayet "Freibier"siz de kabalak'i gercek hayatta
tanimis (ve korkar, haha ;-)) olursunuz. Ne derseniz? Akliniza ne
gelirse, bana direkmen yazip, bir iletisim kurariz; yani en azindan
havalimaninda bari "KDEcilerden" protesto afisi beklerim, haaa ;-))))

PS: Rafting ile arasi olan biriniz var midir?!
--
<([ Fatih Demir / kabalak / kabalak@gtranslator.org ])>
<([ ICQ 64241161 / fdemir2@ix.urz.uni-heidelberg.de ])>