Re: Eyvah, kabalak Turkiye'ye ziyaret/tatil icin geliyor!OHAL:22-30.7. ;-)

On Thu, 2002-06-13 at 00:26, Ömer Fadýl USTA wrote:

> Sen kendini korumasini bilirsin kesin gelmeden once kendinin bir klonunu
> orda birakirsin ne olur ne olmaz diye sende az degilsin yani :-)

Huh, bir klon? "Klon savascilarin saldirisi" mi neydi o filim adi, heh,
bilin bakalim aslen ve gizlice filim konusu GNOME Turk'de olan olaylar
ve kabalak'in klonlarla dunyayi ele gecirme planidir -- caktirmayin,
simdiye dek kimse anlamadi ona bakmayin ;-)

> Walla bunu linux@linux.org.tr listesine bir yaz emin ol sniper bile satin
> alirlar senin icin. Hatta ucaktan inmeden indirirler halimallah :-)) Gnome
> turkcesi yuzunden zamaninda az kufur yemedim mi saniyorsun :-))

Iyi de hatirliyorum gibi, o "kufurcu kardesleri" -- olsun, "ahmaklar
olmasa, akilli olmanin anlami olmazdi" diye bir deyim vardir ya... :-)
Yani simdi ucaktan inerken pistte tanklar & askerleri gorunce
"linux.org.tr [tank] mehter takimi" gelmis demektir diyorsun, ha ;-)

> Genel bir hat cizebilirmisin yani su su tarihler arasi su ildeyim gibi.

O hatti cizmek icin önce sizin reaksiyonlari bekleyecem iste, ona gore
rota cizilecektir, fakat en sonda 2 gun Trabzon'da kalacaz, o konu belli
gibidir :-)

> Gerci zaman araligin gercekten bir tatil icin kisitli gibi geldi bana. Yani
> istanbul. izmir  antalya dedinmi tatilin bitti demektir eee hani nerde
> samsur nerde trabzon[benim memleket :-] nerde konya nerde adalar ??

Samsur? Hm, yeni bir il mi oldu Turkiye'de? ;-) Trabzon "memleketim"
oldugu icin son 2 gunu orada gecirecem belli gibidir ve Istanbul
haricindeki yerlerden daha fazla feedback gelmesini isterdim gerci :-)

Buradan girdim Turkiye'ye buradan cikacam Turkiye'den gibi bir
dusuncemiz var, yani nerelere tam ne zaman ugrayacagimiz simdiye dek
komple acik bir konudur. Programimimizi doldurmak isteyen baska
kisilerimiz var midir acaba? :-)

Belki Istanbul disindan baska kisiler? Hm?

> Eger gizli guzellikleri gormek istiyorsan barlara fazla zaman ayirmazsan
> daha iyi olur. zaten gezilecek gorulecek cok yer var.ama gezmesini bilene.

Dusuncemizde de zaten daha fazlaca oyle gezilecek/gormeye deger yerleri
gezmeyi tercih ediyoruz, zira bar vs. guzel olabilir, amma mekan
Istanbul, Berlin, Mannheim olsun, barlar arasinda oooo kaaaadar buyuk
bir fark yoktur (tabii vardir da, simdi bu konuyu integre ettim ve
degisiklikler fonksiyonu = 0 oldu -- anlayan anlar :-)). Gezilecek,
gorulecek yerleri gezmeyi bilerek gezmeye ugrasacaz :-)

> o parmaklar intikam yemininin tekrarini naralara katanlardan olmasin da :-))

Nasil yani? "Batsin bu KDE, batsin bu proje" (TM/(C): Orhan Gencebay)
diye yeni bir nara mi soylemeye basladilar simdi, heh ;-) Soylesinler,
soylesinler o zaman :-D

> Walla sadece afis ile gelsek iyidir ustura, canaslar, kelesler, hatta belki
> senin icin uzi ile gelenler olur . Olsekde kalsakda K D E :-))

Oooo, Turkiye'deki silah sanayisini mi sergileyecekler? Iyi, iyi, KDE
Turkiye'deki silah sanayisi ile isbirligi ediyor diye makale yazmak
gerekebilir o zaman -- yoksaaaa KDE tercume grubunda her tercumana
bedava bir silah mi verilmistir, he? ;-)

En sonunda KDE formali kara Ninjalar saldiracak ucaga ;-))))

> EE artik enverde sana bir Celik yelek hediye eder :-))

Renkli midir? Soyle rengini bari secebilsem o celik yeleklerin, KDE
logolu celik yelekler verilmesin en sonunda bana da ("daha baska celik
yelekler kalmamistir, sadece KDE motifli/logolu yelegimiz kaldi" ;-))...

> Not: Pizza Hut burda yok ama istte sana bir buyuk pizza ismarlayabilirim :-)

Hah, soz sozdur gibi, aklimdan kacmaz bu teklif dahaa :-)
--
<([ Fatih Demir / kabalak / kabalak@gtranslator.org ])>
<([ ICQ 64241161 / fdemir2@ix.urz.uni-heidelberg.de ])>