Re: Eyvah, kabalak Turkiye'ye ziyaret/tatil icin geliyor! OHAL:22-30.7. ;-)

Selamlar

>Simdi cogu kisinin intikam, suikast denemeleri ya da (olur ya, hic
>bellie olmaz ;-)) taraftarlik/destekdarlik gosterileri icin bekledigi

Sen kendini korumasini bilirsin kesin gelmeden once kendinin bir klonunu
orda birakirsin ne olur ne olmaz diye sende az degilsin yani :-)

>gunler "gumbur gumbur" geliyor denilebilir! kabalak resmen Turkiye'ye
>geliyor Temmuz sonunda! Inanilmaz degil mi? :-)

Walla bunu linux@linux.org.tr listesine bir yaz emin ol sniper bile satin
alirlar senin icin. Hatta ucaktan inmeden indirirler halimallah :-)) Gnome
turkcesi yuzunden zamaninda az kufur yemedim mi saniyorsun :-))

>Gozuktugu kadariyle 22 Temmuz'dan 30 Temmuz'a kadar Turkiye'yi soylesine
>bir guzelce gezmek istiyoruz (cok sevimli birisi & ben :-)) ve bu gunler
>icinde belki siz bazi arkadaslar biraz tanismak isterdir ve bize

Genel bir hat cizebilirmisin yani su su tarihler arasi su ildeyim gibi.
Gerci zaman araligin gercekten bir tatil icin kisitli gibi geldi bana. Yani
istanbul . izmir  antalya dedinmi tatilin bitti demektir eee hani nerde
samsur nerde trabzon[benim memleket :-] nerde konya nerde adalar ??

>Turkiye'nin gizli guzelliklerini gostermek isterdir, oyle degil mi?

Eger gizli guzellikleri gormek istiyorsan barlara fazla zaman ayirmazsan
daha iyi olur. zaten gezilecek gorulecek cok yer var. ama gezmesini bilene.

>biliyordum iste, o kadar parmak gorebiliyorum ki listeden gelen, cok

o parmaklar intikam yemininin tekrarini naralara katanlardan olmasin da :-))

>yani en azindan
>havalimaninda bari "KDEcilerden" protesto afisi beklerim, haaa ;-))))

Walla sadece afis ile gelsek iyidir ustura , canaslar , kelesler , hatta
belki
senin icin uzi ile gelenler olur . Olsekde kalsakda K D E :-))
EE artik enverde sana bir Celik yelek hediye eder :-))

Not: Pizza Hut burda yok ama istte sana bir buyuk pizza ismarlayabilirim :-)

                                       __USTA__
                                 omer_fad@hotmail.com
                                    icq#   10254358
                                     See You Later