Hepinize Tesekkürler

  Merhabalar
  Tüm çevirmen arkadaslarima tesekkürü borc biliyorum.
  Sizlere bir Hikaye anlatip bunun yorumunu yapmanizi isteyecegim ;
( Hikayede gecen isimler sahte olup gercekle hic bir ilgisi yoktur ii
Lenguenli günler : -) )

  Günün birinde Xill isminde bir bilgisayar kurdu varmis . Bu adam o kadar
zeki o kadar zeki imis ki üniversite ona birseyler veremedigini anlayinca
universiteyi birakmis.
  YicroFord isimli bir yazilim agirlikli bir bilgisayar sirketi kurmus . Gel
gidelim bu adam piyasada tutulmus . Yazilimlarina bilerek kopyalama engeli
koymadan jupiterde yayilmasini saglamis. Findows diye bir isletim sisteminin
bas mimari olmus.
  EE hikaye ya adam gel zaman git zaman Jupiterin en zengin adami olmus.
Selinda isminde bir bayanla evlenmis.  Tam rüyalarinda ki mutlulugu
yakaladiginda birden aklina dünyadaki kutuplar takilmis. O sogukta o kuslar
nasil yasiyor diye. Birde bu kuslarin giderek jupitere tasindiklarini
gorünce önce zararsiz hem söyle kendi üstünlügümüz ortaya cikar diye
bisiler söylememis hatta ilgilenmemis.
  Lenguenler giderek Jupiterin en önemli merkezlerinden biri olan KartDisk
iline dayandiginda artik tam tehsisatli maganda piyasasi yöntemlerine
basvurmaya calismis
Ama nerden bilsin Bu Lenguenleri besleyenler için bir sorun cikartmadigini
kendi yiyecegini kendi buldugunu.
  Bir ara afallamis. Derhal (X²*½)/lim x->2- -x²+12x-12 planini devreye
sokup . bir durum degerlendirmesi yapmis. ben ne yapipta bunlari jupiter
halkinin sakinlerine bir ise yaramaz oldugunu anlatayim demis. Önce aklina
bu Lenguenlerin baskanina para verip bu lenguenleri kendi kölesi yapmak
istemis , ee nerden bilsin zavalli xill lenguenlerin hepsi kendi
kendilerinin baskani oldugunu. (Devam edecek .... )

Xill yeni yöntemler araya dursun gelin biz bu konudan bazi kissalar
cikartalim
1- > Jupiterin en zeki insani (veya hayvani ) olsaniz bile rakiplerinizi iyi
tanimalisiniz.
2- > Lenguenlerin yükselisi bir buz dagi gibidir alttan olusan yeni bölüm
yukari cikar ve asla siz yukarida gördügünüz buzulun o kadar büyük
oldugunu anlayamazsiniz.
3- > Peki bu Lenguenleri devirecek baska bir sey karsilarina cikabilirmi ?
Yani mesela Zac OS (Zechintosh icin) kendini dahada gelistirip Bu
Lengueneleri Jupiterin  -121 derecelik sicakliginda yasanamaz hale
sokamazlar mi ? veya 28 uydusuna sürgüne yollayamazlarmi ? veya tamamen
%90 hidrojen %10 helyum ve çok za diðer gazlar yanina birda Lenguen gazi
olarak ekleyemezler mi ?
Ben sahsen sanmiyorum Bu Lenguenlere yerel jupiterce ogreten Lömer ,
Zgörkem , Yserdar , Qubalak(Wfatih) , Rnilgün , Okoray , Pesra , Jbora ,
ve burada adini sayamacagin yerlesik jupiter halkinin tümü oldugu sürece
ben Lenguenlerin hayat kaynaginin yok olacagini bu Hayvanlarinda Jupiterden
silinmesine olanak olacagini sanmiyorum  ...
Tesekkürler Arkadaslar . Ha gayret günde 20 stringten bisi cikmaz .
Eminim ki bu yorumlara ve bu hikayeye ekleyeceginiz bölümler olacaktir.
Bunlari lütfen Haber grubuna yaziniz. ..!!!

---
SAYGILARIMLA
Ömer FADIL USTA
omer_fad@hotmail.com
(yüzünüzde ufakta olsa bir tebessüm uyandirdiysa ne mutlu bana)

                                       __USTA__
                                 omer_fad@hotmail.com
                                    icq#   10254358
                                     See You Later