Re: Web =?utf8?q?sayfam=FDz?=

On Sun, Jan 20, 2002 at 06:51:48PM +0200, Burak ILGICIOGLU wrote:
> Yani sitede kullanılabilecek tarzda "Linux Advocacy" veya GNU felsefesi
> gibi teknik olmayan konularda güzel ahkam keserim. Mesela uzun zamandır
> yazmayı düşündüğüm açık kaynak kodlu yazılımlarla ilgili bir yazı var
> ama bu sitede ne kadar mantıklı olur bilmiyorum.

Bence cok mantikli olur. "GNOME neden ucretsiz? Ucretsiz olmasi parayla
satmaya degmeyecek kalitede olmasi mi demek?" gibi sorulara cevap
nitelikli olacagini dusunuyorum.

Yazdiginiz zaman, her nerede yayinlarsaniz yayinlayin, GNOME sitesinde
de bulunmasinda bir sakinca bence yok (tabii sizin icin de yoksa).

Saygilarimla,

--
Alper Ersoy