Re: Web sayfamz ÖZÜR

Merhabalar
Taşları güzeldi . Elinizde varsa bir ikitanede elmas atsanız hiç fena olmaz
ilk işim türkiyeyi bu ekonomik durumdan kurtarmak olurdu ( yalan söylemeyide
beceremiyorum :-) )

EEE Ben öncelikle şunu söyleyeyim belki fatih üzülecek ama ben bir Kde
hastasıyım gnomeun sadece cevirisini yapıyorum ( YA YA YA ŞA ŞA ŞA KDE KDE
Çooooook Yaşa) :-)

Yaptığım onca Çeviri Kardeşim Mustafa sayesinde Silindi. Tam bir dizin
silmek için komut yazıyordum şut ve klavyeden enter tusuna tam ggoooaaal
Raiser fs bu öyle fat 32 değil daha hop ne yaptın mustafa demeden uçtu bizim
/home dizini ( root olarak kullanıyordum daha doğrusu o gerekiyordu )
.Neyse Yeniden Yükleyecem Tüm sistemi (canım sıkıldı) yeni kernel çıkmış
2.4.17 + 2.4.18 pre4 sonra gorkem abiden dosyalar tekrar istenecek cevrilen
gnome poları tekrar istenecek. OFFFFFF
Bu arda  türkiyece oturup Suse 7.3 kullanamayan arkadaşımız varsa (özellikle
linuxu raiser fs ile kullanmayanları linuxun hızını görmemişler olarak kabul
ediyorum Harika bişi) Satıyoruz 10milyon 500bin (7 cd ) + kargo . Düşünenler
mail atabilir :-)) ( gorkem abi ne diyorsun gelecek A.Ş ile yarışıyoruz :- )
)

Her neyse benim konuya gelelim ben biliyorsunuz site için onca düşüncelerimi
yazdım ama döküman yazacak vakit şu anda bulabileceğimi zannetmiyorum. Tüm
son sınavlar birikiyor. ( Fatih biyoloji sınavi için bana yardım edermisin
(konu O2li solunumdan DNA nın sonuna kadar ))
Bu nedenden dolayı beni döküman işinde maruz görüp döküman işinden
çıkarırsanız sevinirim ama site için istemediğiniz kadar grafik
toplayabilirim. + yeni görüşler + yeni prg tanıtımları filan
bulabilirim..... ( bu arada adam akıllı assembly öğrenmeye karar verdim
doğru düzgün site bulamadım www.linuxassembly.org dışında (nasm için) )
Bu olaylar yüzünden üzdüysem özür dilerim.
Bol Linuxlu günler diliyorum!!!!!
Bu arada Ali vardar abimiz kitabının 2. baskısını veya daha yeni baskısını
çıkartırsa beni kesin haberdar etsin. Bilemiyorum herkes benimki kadar
sabırlı olmayıp 2 kaşık suda boğa bilir yani :-)
Bir çok yeri bug dolu kitabın ( GTK+/gnome programlama) :-((( Şu sıra GTK+
takılıyoruz :-))
---
Saygı ve ÖZÜRlerimle
Ömer Fadıl USTA
Zavallı öğrenci
[Kernel 2.5.2 de swap file kafayı yiyor    ]
[2.5.3 pre4 bu bugı öldürüyor :-)          ]
{ Bir sonraki günün bugında görüşmek üzere ]