Re: Web sayfamız

Zeki, çevik aynı zamanda akıllı oyuncu BI ilk yazısından sonra GNOME
kurulumu ile ilgili yazı için bir cevap vermişti ama yazısının
çabukluğunun listede yarattığı şok içinde karambole geldi galiba.

Şimdiye kadar kullandığım tüm dağıtımlarda GNOME zaten kurulu gelmişti,
hiç kurmadığım yetmezmiş gibi -afedersiniz- GNOME kullanmıyorum bile.
KDE'ciyim. O yüzden yazamayacağımı belirtmiştim, fakat yazabileceğim
başka bir konu çıkarsa zevkle yazarım.

Siteyi merakla bekleyen Burak