Re: Web =?utf8?q?sayfam=FDz?=

On Thu, Jan 17, 2002 at 08:48:22PM +0200, Görkem Çetin wrote:
> Selam,
>
> Web sayfamız konusunda gelişmeler var mı? Alper?  :-)

Merhaba,

Ben yarin sabah bu konuda bir mesaj atmayi planliyordum ama madem
simdi geldi, e hadi bakalim o zaman.

'Arkadaslar sureniz doldu kagitlari arkadan one dogru uzatalim,
hop ayaga kalkmadan' derler ya hocalar, iste hep oyle demek
istemistim. Firsat bu firsat.

Arkadaslar sureniz doldu kagitlari arkadan one dogru uzatalim, hop
ayaga kalkmadan!

Yolladigim son "follow-up"tan beri hicbirsey gelismedi arkadaslar.
Nitekim ona cevap ta gelmedi (04:30, 8 Ocak 2002 tarihli bir mesajdi.
Bakiniz uykumdan gene fedakarlik edivermisim).

Ona cevap niye gelmedi?

Hani isler umuldugu gibi gitmeyince suc baskasina atilir ya, onu da
hep yapmak istemisimdir (eh yapmisimdir da, ama tekrarlamakta sakinca
yok).  Buyrun:

* Omer Fadil Usta kendisine verilen konuyu zamansizliktan
  yazamayacagini soylemisti, ben de baska bir konu atamaya calistim
  fakat ona zaman ayirip ayirmayacagini bildirmedi.

* Takimin en cevik oyuncusu olan Burak Ilgicioglu, bu cevikligine
  guvenerek ona vermeyi umdugum ikinci yazi gorevi hakkindaki gorusunu
  bildirmedi.

* Atama islemleri basariyla gerceklesmis arkadaslardan ses ya da seda
  gelmedi.

* Sosyal Besli (bkz. Kene [The Tick], Fox Kids, saat 4:30 sulari
  hafta ici hergun) disinda kimse kendi hakkinda bilgi vermedi. Neden
  vermedi? Bu liste 5 kisiden mi ibaret?

Ancak bunlar gerceklestikten sonra devam edebiliriz.

Yakin gelecekte (4 gun) bunlar gerceklesmezse, bu isleri yapilmis
kabul edip sonraki bir tarihe kadar ertelemeyi dusunuyorum. Bu
yazilarla baglantisi olmayan kisimlar uzerinde calisip en azindan bir
miktar yol katetmeliyiz.

Burak Ilgicioglu'yu Linux hakkinda yazmis oldugu yazida, hem yaziya
hem sorumluluguna gostermis oldugu hassasiyetten oturu tebrik
ediyorum.  En kirmizi ve en tepedeki elma onunki oldu.

Diger arkadaslara once ayri ayri, sonra hep birden tas atiyorum.
(Yazdiniz da bana mi ulasmadi acaba? Gunahinizi almis olmayayim, zaten
cok oldu bende).

Hoscakalin,

--
Alper Ersoy