Re: PHP ile program onerisi

>Merhaba,

Merhaba!!!
Nasılsınız arkadaşlar ??

>3- Ama en azindan etkilesim yokken kullanilmasin. Ben sahsen Galeon'da
>    baglandigim site haricinden gelen cerezleri kesinlikle kabul
>    etmiyorum.  Digerlerini de sorduruyorum. Eger ben cereze ihtiyac
>    duyacak bir islem yapmadiysam o cerezi kabul etmiyorum + siteyi bana
>    cerez yollayamayan siteler listeme ekliyorum.

SAnırım biraz paronayaklık kokusu alıyorum :-))))

>5- +1
Sanırım Phpnuke sevmeyen bir arkadaş daha buldum :-)(5.3.1 ii diyorlar hiç
denemedim zaten 5.2 de bug var)

>6- Bu iyi bir fikir. Fakat neden Windows'tayken .mo dosyasina ihtiyac
>    duyulsun? Yollanan po'nun "sentaks parlatmali" hatalara karsi
>    taranmasi gibi birsey olabilir, ama bunun icin de henuz erken.
>    Baskalari bu konuda ne dusunuyor merak ettim.

Burda kastım aramızda winmodem sahibi çevirmenler için
mesela ben kafayı yiyordum eskiden linuxta çeviriyordum win hddye
yolluyordum linux kapat win aç sonra hooop unutmuşun check etmeyi hadi
tekrar kapat linux aç sonra check et tekrar ziple tekrar win aç :-((((((
Demek istediğim uzaktan .po dosyalarına msgfmt yapabilecek bir modül!(
mesela bu dosyayı servera indirip kontrol edip bilgi yollamak şeklinde
olabilir veya ayrı bir servera sırf bu işi yapan bir bot hazırlayıp bu
dosyayı o bota attachment olarak ekleyerek yollayıp kontrolünü görmek filan
benca mükemmel bir fikir bu :-)

>7- Yapilacaklar listesinde, etkilesimli olmasini dusunuyorum.

Bu kısmı biraz açarmısın ?

>8- Kisiye ozel derken, yani baskasinin goremeyecegi bir grafik mi? Biz
>    cevirmen podyumu dusunmustuk, orada kim ne kadar aktif belli olur.

Anlatamadım. Podyum olsun ama birde kişilerin Aylara bölünmüş Grafikleride
yayınlansın. yani mesela görkem abi ocak şubat martta çeviri marotonunda
zirveye fırlıyor kasım aralıkta ise boş oturuyorsa buda grafikte belli
olsun! :- ) ( Görkem abi ilk örnek verecek kişi olarak aklıma sen geldin
işallah kızmamışsındır :-)) )

>10- Ne gibi bilgiler mesela?

Yani bu biraz ileri görüş gibi ama ne biliyim hani şu siteye bağlı aynı
programı kullanan kişiler arası iletişim sağlayan cinsten. Biraz şimdilik
gereksiz gibi görünsede ilerisi için işe yarar gibi gözüküyor en azından
basit yere mailleşmeler azalır.

>13- 100% Mozilla uyumlulugu yasanacagi kesin. Ondan sonraki uyumlu olma
>     sirasi lynx ve w3m'de. Bu 3 browser'a uyumluluk saglandigi kosulda
>     IE ve Netscape de duzgun calisir herhalde.

Bunu söylememin nedeni şu anda beni netscape deli ediyor olması hotmaildeki
select all check boxa tıkladığımda tüm mailler seçilmiyor tek tek seçmek
zorunda kalıyorum 2 saatte bir 300 mail silmek kolay değil!!!

--
Saygılarımla
Ömer Fadıl USTA

MSN Photos is the easiest way to share and print your photos: