Re: PHP ile program onerisi

Çarşamba 09 Ocak 2002 01:12 tarihinde , ?er Fadl USTA şunları yazmıştı:
¦
¦[ >6- Bu iyi bir fikir. Fakat neden Windows'tayken .mo dosyasina ihtiyac
¦[ >    duyulsun? Yollanan po'nun "sentaks parlatmali" hatalara karsi
¦[ >    taranmasi gibi birsey olabilir, ama bunun icin de henuz erken.
¦[ >    Baskalari bu konuda ne dusunuyor merak ettim.
¦[
¦[ Burda kastım aramızda winmodem sahibi çevirmenler için
¦[ mesela ben kafayı yiyordum eskiden linuxta çeviriyordum win hddye
¦[ yolluyordum linux kapat win aç sonra hooop unutmuşun check etmeyi hadi
¦[ tekrar kapat linux aç sonra check et tekrar ziple tekrar win aç :-((((((
¦[ Demek istediğim uzaktan .po dosyalarına msgfmt yapabilecek bir modül!(
¦[ mesela bu dosyayı servera indirip kontrol edip bilgi yollamak şeklinde
¦[ olabilir veya ayrı bir servera sırf bu işi yapan bir bot hazırlayıp bu
¦[ dosyayı o bota attachment olarak ekleyerek yollayıp kontrolünü görmek filan
¦[ benca mükemmel bir fikir bu :-)

Benim bu noktada daha iyi bir fikrim var.
Örnek: TP-Robot
Ama biraz daha gelişmişi.
Nasıl mı?

Çeviri bir posta istemcisi ile robota yollanır.
Robot msgfmt -c --statistics ceviri.po ile çeviriyi kontrol eder.
Hata yoksa doğrudan CVS'ye yerleştirir. (Fatih göbek atmaya başladı)
Hata varsa bir mail ile göndericiyi uyarır (hataları diff biçemli göstererek)
Hata yoksa listeye bir teşekkür iletisi postalar.

Esen kalın,
Nilgün