Re: PHP ile program onerisi

On Wed, Jan 09, 2002 at 03:12:11AM +0200, Ömer Fadıl USTA wrote:
> SAn?r?m biraz paronayakl?k kokusu al?yorum :-))))

Ovunmek gibi olmasin, hafiften paronayaklik var bende (baba tarafindan
gectigi saniliyor).

> San?r?m Phpnuke sevmeyen bir arkada? daha buldum :-)(5.3.1 ii diyorlar hi?
> denemedim zaten 5.2 de bug var)

Phpnuke aslinda tekrar tekrar ayni seyi yapmaktan insani kurtariyor, ama
cok cirkin oldugu da bir gercek.

> Burda kast?m aram?zda winmodem sahibi ?evirmenler i?in
> mesela ben kafay? yiyordum eskiden linuxta ?eviriyordum win hddye
> yolluyordum linux kapat win a? sonra hooop unutmu?un check etmeyi hadi
> tekrar kapat linux a? sonra check et tekrar ziple tekrar win a? :-((((((
> Demek istedi?im uzaktan .po dosyalar?na msgfmt yapabilecek bir mod?l!(
> mesela bu dosyay? servera indirip kontrol edip bilgi yollamak ?eklinde
> olabilir veya ayr? bir servera s?rf bu i?i yapan bir bot haz?rlay?p bu
> dosyay? o bota attachment olarak ekleyerek yollay?p kontrol?n? g?rmek filan
> [...]

gnu-tr-u12a'daki gibi bir bot bu isin cok uygun. Hatta bence bunu onun
yapmasi daha uygun olurdu. Belki Gorkem Cetin gelecek.com.tr'den birsey
ayarlamayi dusunebilir (dusunur mu?). Olmadi, PHP.

> Bu k?sm? biraz a?arm?s?n ?

Elbette. Ben soyle dusundum: SSS bolumunun ornegin en altinda soru sorma
formu olacak ve sorulan sorular listeye isinlancak. Liste sakinleri de
gerekiyorsa tartisip sitedeki baska bir formdan soruya cevap yazacak.

Aslinda simdi dusununce sorulari SSS bolumunden sormak yerine listeyle
iliskili bir forum daha mi uygun?

> Anlatamad?m. Podyum olsun ama birde ki?ilerin Aylara b?l?nm?? Grafikleride
> yay?nlans?n. yani mesela g?rkem abi ocak ?ubat martta ?eviri marotonunda
> zirveye f?rl?yor kas?m aral?kta ise bo? oturuyorsa buda grafikte belli
> olsun! :- ) ( G?rkem abi ilk ?rnek verecek ki?i olarak akl?ma sen geldin
> i?allah k?zmam??s?nd?r :-)) )

Tamam Gorkem abinin grafiklerini ekleriz ;)

> Yani bu biraz ileri g?r?? gibi ama ne biliyim hani ?u siteye ba?l? ayn?
> program? kullanan ki?iler aras? ileti?im sa?layan cinsten. Biraz ?imdilik
> gereksiz gibi g?r?nsede ilerisi i?in i?e yarar gibi g?z?k?yor en az?ndan
> basit yere maille?meler azal?r.

Hmm. Listeye gunde 20+ mesaj gelmedigi surece pek geregi yok gibi. Ama
aklimda duracak, bunun uygulanmasini guclestirir birsey yapmayiz.

> Bunu s?ylememin nedeni ?u anda beni netscape deli ediyor olmas? hotmaildeki
> select all check boxa t?klad???mda t?m mailler se?ilmiyor tek tek se?mek
> zorunda kal?yorum 2 saatte bir 300 mail silmek kolay de?il!!!

Mutt kullaniyorum, Ctrl+O'ya basiyorum tum kutu okunmus oluveriyor ;)

Hotmail belki bilerek yapiyordur. Bitmeye yakin Netscape ile de testler
yapariz. Hatta sen yap ;)

Hoscakalin,

--
Alper Ersoy