Re: PHP ile program onerisi

On Tue, Jan 08, 2002 at 01:39:37PM +0200, Ömer Fadıl USTA wrote:
> Merhabalar
>
> izin verirseniz benimde sizlere birka? ?nerim olacak
>
> 1- Bence Grafik yerine ince ?izgilerle i? rahatlatan t?rden olsun
> 2- Saya? olsun ama user g?remesin . Yani sadece webmaster?n okuyabilece?i
> bir dosya olsun
> 3- ?erezler bence kullan?ls?n daha interaktif bir g?r?n?m
> kazand?r?labilinir.
> 4- ?yelik filan meselesi sadecene ?eviriye ?yelik ?eklinde olsun
> 5- Phpnuke zaten g?c?k onu kullanmayal?m
> 6- Net ?zerinden Msgfmt yapabilecek bir mod?l yani e?er ben win9x te isem
> [...]

Merhaba,

1- Cok cizgi olmasin, PHPNuke gibi herseyi kutulara almak cok cirkin.
   Gerci bunu konusmak icin daha cok erken... Ortak bir yol buluruz
   mutlaka.

2- Kafamdaki aynen buydu.

3- Ama en azindan etkilesim yokken kullanilmasin. Ben sahsen Galeon'da
   baglandigim site haricinden gelen cerezleri kesinlikle kabul
   etmiyorum.  Digerlerini de sorduruyorum. Eger ben cereze ihtiyac
   duyacak bir islem yapmadiysam o cerezi kabul etmiyorum + siteyi bana
   cerez yollayamayan siteler listeme ekliyorum.

4- Bunu ileride dusunelim. Web'den sunabilecegimiz hizmetler nelerdir,
   bunlar belirlensin ancak o zaman.

5- +1

6- Bu iyi bir fikir. Fakat neden Windows'tayken .mo dosyasina ihtiyac
   duyulsun? Yollanan po'nun "sentaks parlatmali" hatalara karsi
   taranmasi gibi birsey olabilir, ama bunun icin de henuz erken.
   Baskalari bu konuda ne dusunuyor merak ettim.

7- Yapilacaklar listesinde, etkilesimli olmasini dusunuyorum.

8- Kisiye ozel derken, yani baskasinin goremeyecegi bir grafik mi? Biz
   cevirmen podyumu dusunmustuk, orada kim ne kadar aktif belli olur.

9- Bu Gorkem Cetin'in onerisinin aynisi sanirim. Yapilacaklar listesine
   eklendi.

10- Ne gibi bilgiler mesela?

11- Dogru, bunu dusunmemistim ben.

12- Evet, genisce bir baglantilar bolumu iyi olur. Cevirmenlerin genelde
    yararlandiklari siteler en azindan belirtilmeli.

13- 100% Mozilla uyumlulugu yasanacagi kesin. Ondan sonraki uyumlu olma
    sirasi lynx ve w3m'de. Bu 3 browser'a uyumluluk saglandigi kosulda
    IE ve Netscape de duzgun calisir herhalde.

14- Benim de.

Hoscakalin,

--
Alper Ersoy