Re: KBabel corbalamalari (evet, propaganda...)

Çarşamba 26 Aralık 2001 14:39 tarihinde , Fatih Demir şunları yazmıştı:
¦
¦[ *TING* Jeton simdi düstü... .-)
¦[
¦[ Bende hicbir zaman sorunlu cikmaz o dosya, neden ciksin ki, ben hep "C"
¦[ locale'i altinda calistigim icin bende hic hata cikmamasi dogaldir.
¦[ Simdi o Türkce ikazlari görünce aklima o locale-context'i geldi, simdi
¦[ anlamak.. hhaa .-)
¦[
¦[ Ben simdi hemen gtranslator'deki diller listesinde ISO-8859-9 yazacagim
¦[ da, simdi varolan po dosyalari icin ne yapilacaktir?! Hepsinin o baslik
¦[ satrini degistirelim mi yani?

Zahmet olmazsa, çünkü dönüşüm doğru yapılmadığından Türkçe karakterlerin
yerinde ? işaretleri çıkıyor.

Esen kalın,
Nilgüm