=?ISO-8859-2?B?UmU6IET0bGW+aXTpIC0gU2xvdm7taw==?=

Dňa 15. októbra 2012 22:42, Marian Cavojsky <cavo+gnomei18n cavo sk> napísal(-a):
On Mon, Oct 15, 2012 at 10:34:44PM +0200, helix84 wrote:
> Dňa 15.10.2012 22:32, "Pavol Babinčák" <scroolik gmail com> napísal(-a):

Toto by nemal byť problém, doteraz to nebolo verejne prístupné lebo to bol slovník len na skúšku
> Súhlasím a dodávam, že by sa naň malo dať odkazovať (anchor).
Toto sa dá spraviť napr https://docs.google.com/spreadsheet/pub?key=0AhpwCovmYk15dDdnVzhRVlpkTjZtRzFEcllLZXhDWUE&sheet=Termíny&range=a2:d2

Neviem aké sú možnosti, ale nedalo by sa, že by sa udržiaval teda
dokument v google doc (alebo v niečom inom) a následne by sa exportoval
do wiki, či niekam inam na prístupnejší webový priestor?
Z tabuľky nie je problém urobiť html stránku, csv alebo čistý text napr. https://docs.google.com/spreadsheet/pub?key=0AhpwCovmYk15dDdnVzhRVlpkTjZtRzFEcllLZXhDWUE&output=html&widget=true
Problém je ako to embbedovať do wiki. Ja sa už o to hodinu bezvýsledne pokúšam. Ak niekto vymislí spôsob ako to urobiť, nemám s tým problém.

--
Marián Čavojský