=?UTF-8?B?UmU6IETDtGxlxb5pdMOpIHZlbnVqdGUgcG96b3Jub3PFpQ==?=

2012/10/15 Peter Mraz <etkinator gmail com>:
> Správna pripomienka, rezervuj si to teraz, a ak tam niečo pribudne ja ťa na
> to upozorním (budem sa to snažiť sledovať). Ty len sleduj ML.

Hmm, bojím sa aby sme sledovanie na wiki na jednej stránke nenahradili
sledovaním v DL pri každom module plus staršia vetva...

Takže rozumiem tomu takto:
* budem mať svoje moduly trvale rezervované na preklad
* občas sa tam pozriem, či niečo nepribudlo
* pozriem sa tam pri hromadnej výzve od koordinátora pred ďalším vydaním
* pokiaľ nejaký prekladateľ medzitým príde a uvidí, že tam niečo
pribudlo (a má tým pádom pochybnosti, či som aktívny), mal by poslať
komentár; podľa pravidiel ani technicky si to zarezervovať nemôže
* ja budem mať nejakú dobu na to zareagovať (konkrétna doba bola z
pravidiel vypustená, ale predpokladám týždeň-dva); ak nezareagujem,
bude musieť zasiahnuť koordinátor a vrátiť stav modulu

S pozdravom
~~helix84