=?UTF-8?B?UmU6IETDtGxlxb5pdMOpIHZlbnVqdGUgcG96b3Jub3PFpQ==?=

2012/10/15 Peter Mráz <etkinator gmail com>:
> Zajtra začínajú platiť nové pravidlá, preto prosím všetkých
> prekladateľov, ktorých moduly boli začlenené v master vetve, aby si
> rezervovali moduly na preklad ak ich chcú prekladať ďalej.

Jednej veci teraz ohľadne rezervácie celkom nerozumeiem. Kedy si mám
modul, ktorý som už prekladal v DL zarezervovať, ak je teraz 100%
preložený a commitnutý?
a) teraz, t.j. začne mi plynúť nejaká doba na preklad? (to by nedávalo zmysel)
b) až keď si všimnem, že už nie je 100% (čo ak ma niekto predbehne?
mám na to 7 dní ohradiť sa? medzitým druhý prekladateľ už veselo
prekladá)

Z poslednej verzie pravidiel som to nedokázal vyčítať.

S pozdravom
~~helix84