=?UTF-8?Q?D=C3=B4le=C5=BEit=C3=A9?= venujte =?UTF-8?Q?pozornos=C5=A5?=

Dnes sa tvoria balíky pre opravné vydanie, nemá teda už naďalej veľký
zmysel prekladať vetvu 3-6.
Budeme sa teraz sústrediť na nasledujúce vydanie, preto sústredte úsilie
na hlavnú vetvu master.

Preklady ktoré boli do vetvy 3-6 začlenené so ako komentár poslal do
master vetvy ak som pred začlenením došlo k zmenám. Pre istotu si to
však skontrolujte.

Zajtra začínajú platiť nové pravidlá, preto prosím všetkých
prekladateľov, ktorých moduly boli začlenené v master vetve, aby si
rezervovali moduly na preklad ak ich chcú prekladať ďalej.

Sledujte tiež všetky pokyny, ktoré budem zasielať do ML.

Ďakujem, dúfam, že som na nič nezabudol.

Peter