=?ISO-8859-2?B?RGVidWcgLT4gbGFkabssIG9kbGFkabsgYWxlYm8gZG9sYWRpuz8=?=

Ahojte.
Debug v doslovnom preklade znamená niečo ako zbavovať sa chýb, to snáď viete :). V slovníku je slovo Debugger označené ako Odlaďovač a tým pádom by aj slovo Debug bolo dobre prekladať ako Odladiť (vy však máte zaužívané slovo "Ladiť"). Tu nastáva dilema. Ja si myslím že ak chcem opraviť nejaké chyby v kóde, tak chcem ten program Doladiť a nie "Odladiť". Odladiť mi príde ako keby som chcel ten kód ešte viac "pokaziť". Viem, že už to máte nejako zaužívané, ale bol by som rád, ak by ste túto vec ešte raz prehodnotili.

Takže:
Debugger => Odlaďovač / Dolaďovač ?
Debug => Ladiť / Odladiť / Doladiť ?