gimp - master

Hello,

The new state of gimp - master - po (slovenský) is now 'Vykonaná korektúra'.
http://l10n.gnome.org/vertimus/gimp/master/po/sk

Dokončil som korektúru, ale ono to bol viac preklad ako korektúra. Som len človek, preto by to ešte chcelo aby to niekto pozrel kým to posuniem na začlenenie.

Bol by som rád keby ste sem dali nejaké pripomienky čo najskôr, pretože GIMP 2.8 už vyšiel a ak chceme aby sa to dostalo do distribúcií treba jednať.

Peter Mráz
--
Toto je automatická správa odoslaná z l10n.gnome.org.