gnome-disk-utility - master

Hello,

The new state of gnome-disk-utility - master - po (slovenský) is now 'Na kontrolu'.
http://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-disk-utility/master/po/sk

Poprosím ťa, skontroluj si akcelerátory. Prešiel som štyri obrazovky a našiel štyri prekrývajúce sa akcelerátory. Teda ak niektoré sa rozumne nedajú odstrániť, tak to pripíš ako poznámku.

Prišiel som zatial po 250. riadok. Skús sa na ne pozrieť a potom budem pokračovať. (Skontroluj si aj ostatné obrazovky, nie le tie, čo som ja kontroloval.)

Vďaka.

Marián Čavojský
--
Toto je automatická správa odoslaná z l10n.gnome.org.