Re: =?utf-8?Q?Mie=C5=A1anie_prekladov_jedn?= =?utf-8?B?b3Ruw6lobyBhIG1ub8W+bsOpaG8gxI3DrXNsYS4=?= (plural forms)

On Mon, Feb 13, 2012 at 03:21:38PM +0100, Marian Cavojsky wrote:
> Keby len to, ale som sa priebežne trošku vŕtal v gnome-settings-daemon,
> na ktorom robím korektúru a ten má generovať pri kompilácii preklady do
> desktop súborov a keď ten text má aj plural forms, tak ten preklad
> nezaradí do výstupného desktop súboru.
>
> Prejavuje sa to až v module pre GNOME 3.3, lebo predtým nebol ten
> reťazec aj s množným číslom.
>
> $ cat /usr/lib/gnome-settings-daemon-3.0/mouse.gnome-settings-plugin
> [GNOME Settings Plugin]
> Module=mouse
> IAge=0
> Name=Mouse
> [...]

Hm. Myslím, že toto ale generuje intltool. Takže to by mohla byť chyba v ňom.
V každom prípade by to chcelo zistiť, kto za to môže. Zatiaľ totiž priamu
súvislosť s predtým popisovanými problémami nevidím.