=?ISO-8859-2?Q?Re=3A_Ziadam_o_pridelenie_modulu=3A=3AVyh=B5ad=E1vanie_na_pl?= =?ISO-8859-2?Q?oche_Beagle?=

A to si predstavte, že my sme museli prejsť oveľa horšou procedúrou pri prihlasovaní do tímu, ako teraz vy. Prihlaška do tímu podla predchádzajúceho koordinátora bola zároveň filtrom na trpezlivých ľudí :D. Osobne som za maximálne zjednodušenie prihlasovania do tímu, ale som za to aby sme túto tému riešili až po vydaní Gnome, pretože teraz treba makať na prekladoch - vydanie je čoskoro.

Dňa 11. septembra 2011 8:26, Stanislav Kubík <staronteam gmail com> napísal(-a):
Som rovnakeho nazoru. Rad som sa sem prihlasil, ale popravde, ked som videl to mnozstvo veci co musim urobit, tak som sa aj dost zlakol.

Odoslané z iPhonu,
s pozdravom Stanislav Kubík.

Dňa 11.9.2011, o 0:56, Stanislav Petrek <stanislav petrek gmail com> napísal: