Re: modul packagekit

2011/4/28 Pavol Šimo <palo simo gmail com>:
> Mozno to nie je zrejme na prvy pohlad, ale modul packagekit sa
> preklada mimo GNOME, v Damned Lies je aj odkaz: [1].

Aha! Občas sa stane, že zabudnem, čo sa kam presunulo.

> Co sa tyka prekladov, mam u seba hlavicku povodneho suboru (totiz
> prechodom na transifex sa "stratili" vsetky hlavicky - vycita im to aj

Skúšal som hlavičku doplniť a súbor nahrať, ale neberie ho...

> V time na transifex.org je len koordinator (sikovny helix84 ;-)) a ja.
> Navrhujem preto nasledovne:
> Moduly GNOME, ktorych preklady odkazuju na transifex.org, sa budu
> pridelovat rovnako, ako bezne moduly. Je sice pravda, ze transifex.org
> nema potrebny workflow a prekladat moze kazdy clen timu (tamojsieho),
> my vsak mozeme na workflow vyuzivat Damned Lies, resp. Vertimus na
> l10n.gnome.org. Akurat zaclenit to budem musiet na transifex.org
> namiesto do gitu...

Súhlasím - kontrola bude prebiehať v GNOME, nahrávanie v Transifexe.
Tomu, že v Tx bude nahraný neskontrolovaný súbor sa však nedá zabrániť.
Má zmysel commitovať to aj do GNOME, kvôli štatistikám?
Snáď tým nezmätieme vývojárov a nestane sa, že by vzali preklad z GNOME.

> Takze priradujem preklad modulu packagekit Ivanovi Masarovi.

Ďakujem :)

S pozdravom
~~helix84