Re: modul packagekit

2011/4/27 Michal Strba <faiface2202 gmail com>:
> prosim o pridelenie modulu packagekit

O tento modul by som mal záujem aj ja, vzhľadom na to, že prekladám
gnome-packagekit.

Prepáč Michal, že sa ozývam až teraz súčasne s tebou.

Doteraz som oň nepožiadal, pretože som si myslel, že ho má pridelený
Paľo Šimo. Nevšimol som si, kedy sa to zmenilo - a v hlavičke už nemá
uvedeného posledného prekladateľa (je tam uvedený autor programu),
napriek tomu, že je na 67% preložený - ale predpokladám, že posledný
prekladateľ som buď ja alebo Paľo. Pôvodne som totiž prekladal práve
tento program, ale so začlenením som bol odkázaný na GNOME, preto som
vlastne teraz v tomto tíme.

S pozdravom
~~helix84