Re: protest

Ahoj.

Už som vychladol. Ospravedlňujem sa hlavne Petrovi ale aj ostatným
členom zoznamu gnome-sk-list.

> Čo takto najskôr prebrať so mnou?
> Toto ma dosť prekvapilo, považujem to za minimálne neslušné, pretože som ti
> poslal mail, v ktorom som od teba chcel aby sme to prebrali online.
> Takže nemôžeš povedať, že nie som ústretový.

Asi som počítačovo negramotný, ale z emailu som nejako nepochopil, čo
tým myslíš.
Pre ostatných - tu je kompletné znenie toho emailu:

Ahoj môžeme predebatovať niektoré veci týkajúce sa prekladu online?
Považujem to za rýchlejšie.

--- koniec emailu

> Ak nám ide o skvalitnenie prekladu tak s týmto návrhom nesúhlasím. K
> prekladu by mal mať právo vyjadriť sa ktorýkoľvek kontrolór.

Premyslel som to a teraz to vidím tak, že máš pravdu. Súhlasím.

Takže sa idem prekladom opäť venovať.

Ešte raz sa ospravedlňujem všetkým a najmä Petrovi Mrázovi. Asi by som
mal menej vybuchovať...

Paľo