=?ISO-8859-2?Q?Re=3A_Fwd=3A_Zmena_=FAdajov_=E8lena_t=EDmu=3A_Laco_Gub=EDk?=

Dňa 19. februára 2010 16:45, Laco Gubík <lacogubik googlemail com> napísal(-a):
2010/2/19 Marcel Telka <marcel telka sk>:
> Nešlo to do ML preto, lebo celý thread bola len privátna komunikácia
> medzi Tebou a mnou. Privátne som Ti na to odpovedal.
Ja to neberem privatne lebo si odpovedal s funkcie koordinatora timu.
+1

Verejne sa k tomu
> vyjadrovať nebudem.
Preco ? Lebo neexistuje ziadne potrebne odovodnebie na tieto umele
obmedzenia ktore si zaviedol?
+1

Nechápem, prečo presúvaš privátnu diskusiu na
> verejnosť.
Tyka sa to celeho timu, tato nezmyselnost okolo registracnych emailov
a umele obmedzenie ohladom mena.

plne suhlasim s tym že ked to zle zalomi mailovy klient tak môžeš upraviť ten skript
alebo sam upraviť prihlašku
alebo aspon normalne vysvetli prečo to nemôžeš urobiť

tvoje vysvetlenie ze skúsas ludí pred vstupom do tímu, by som nazval trocha iným expresívnejším výrazom