Re: Fwd: Zmena =?utf-8?B?w7pkYWpvdiDEjWxl?= =?utf-8?B?bmEgdMOtbXU6IExhY28gR3Viw61r?=

Nešlo to do ML preto, lebo celý thread bola len privátna komunikácia
medzi Tebou a mnou. Privátne som Ti na to odpovedal. Verejne sa k tomu
vyjadrovať nebudem. Nechápem, prečo presúvaš privátnu diskusiu na
verejnosť.