=?UTF-8?B?RndkOiBabWVuYSDDumRham92IMSNbGVuYSB0w61tdTogTGFjbyBHdWLDrWs=?=

Nevsimol som si ze to neslo aj do ML, tak teraz forwardujem.

---------- Forwarded message ----------
From: Laco Gubík <lacogubik googlemail com>
Date: 2010/2/19
Subject: Re: Zmena údajov člena tímu: Laco Gubík
To: Marcel Telka <marcel telka sk>

1. Nechapem dovod preco tie registracne emaily musia mat taky presny
format, resp preco nestaci vytvorit ucet na vertimus, prihlasit sa do
konferencie a poslat hocijaky email do ML kde povies ze chces
prekladat Gnome. (Argument ze si si na to zrobil skript nie je pre mna
dovod)

2. Moj original prihlasovaci email mal vsetky detaily ako mal mat, len
ty si mal problem s mojim menom. A preto si si vynutil ten druhy
email. Takze ked si konecne prestal prostetovat proti tomu ake meno
chcem pouzivat, tak si mi povedal ze musim poslat novy email so zmenou
mojich udajov (technicky sa nemenia su ako boli na zaciatku) lebo
check-po hlasi chybu (co nema absolutne nic spolocne s prekladom, zase
len nejaka umela podmienka tebou zavedena v skripte). Plus si mohol
jednoducho zmenit odkaz na wiki stranke na moj original registracny
email.

3. Vyhovel som ti a poslal som ti email so "zmenou" mojich
registracnych udajov. Nie mojou vinou tam je jeden riadok zalomeny.
Znova nechapem aky problem to sposobuje? (pokial to nesedi s nejakym
tvojim dolezitym skriptom, tak ten pls uprav aby akceptoval aj toto).

Odpoved ktoru si predstavujem je ze je to ok.

Ked tusis ze sa ludia budu stazovat na byrokraciu tak to asi je
byrokracia, mozno by si mal zamysliet nad svojim pristupom, i ked vela
sebareflexie neocakavam, ked ti to po tych vsetkych emailoch a
diskusiach na tomto ML nedoslo.