=?UTF-8?Q?Re=3A_Hlasovanie=3A_wiki_=2D_jedna_str=C3=A1nka_alebo_viac=3F?=

2010/2/9 Marcel Telka <marcel telka sk>:
> [...]
> jednej z možností, pretože žiadna z nich nezískala aspoň 8 hlasov.
>
> Výsledky je možné interpretovať aj tak, že je vlastne jedno, ako to je.
> Niekomu sa páči to, inému ono. Iná možná interpretácia je tá, že
> predsalen viac členov tímu chce stránku rozdeliť. Bohužiaľ, za
> rozdelenie nehlasoval dostatočný počet členov.
>
> Samozrejme, sú možné aj rôzne iné interpretácie :-).
>
> Keďže rozdelenie stránky na podstránky je práca navyše, v záujme
> neplytvania času stránku zatiaľ rozdeľovať nebudeme. Ak sa v budúcnosti
> potreba rozdelenia stránky vynorí (ukáže) znova. Môžeme toto rozhodnutie
Hmm, ignorovat nazor vacsiny timu, lebo tebe to je jedno ...
Plytvame viac casu tymito diskusiami a to najme pre tvoju neochotu
nieco zmenit, kludne tu stranku prerobim ja a som si isty ze by nemali
problem pomoct aj ostatni.
Potreba tu stale je a nejde o to co sa komu paci a co nie, ide o to
aby to bolo prehladnejsie pre novych clenov.