Re: Rozdelenie wiki =?iso-8859-1?Q?str=E1n?= =?iso-8859-1?Q?ky?= http://live.gnome.org/SlovakTranslation

On Mon, Apr 19, 2010 at 06:53:16PM +0200, Peter Mráz wrote:

> Navrhujem rozdeliť stránku podľa typov návštevníkov.

To nie je zlý nápad...

> 1. typ - človek čo chce nahlásiť chybu tento človek to chce urobiť
> rýchlo takže odkaz na nahlásenie chyby by sa mal nachádzať výrazne hneď
> na titulnej strane

Tu ale trochu vyvstáva otázka, že či takýto človek vôbec nájde našu
stránku. Nie je mi úplne jasné, ako by sa na ňu mohol dostať, okrem
googlenia...

Samozrejme, tento typ informácie je doležitý, len by som asi
nepreceňoval množstvo ľudí, ktorí sa na stránku dostanú kvôli tomu, že
budú chcieť nahlásiť chybu.

> 2. typ - potenciálny záujemca o vstup do tímu - ten by mal mať hneď na
> prvej strane možnosť prihlásiť a tiež o tom ako tím funguje
> 3. typ - člen tímu tu by mal byť - ten by potom mal mať ľahký prístup k
> informáciám ktoré potrebuje. Môže to byť urobené aj tak že člen tímu
> bude prihlásený a zobrazí sa mu iná úvodná stránka.

Neviem o tom, že by sa nejako z wiki stránky dal prispôsobovať jej obsah
podľa toho, kto je prihlásený. Ďalej je tu problém, že na live.gnome.org
nemusí mať člen tímu účet, takže sa pri doterajšom používaní ani nijako
nemusí prihlasovať.

Ak by sa aj všetky technické problémy nejako vyriešili je tu ešte
administratívny problém a to mapovanie mena člena tímu (napr. z
vertimusu) na prihlasovacie meno na live.gnome.org. Pokiaľ by sme teda
toto mapovanie chceli udržiavať. Pokiaľ by sme ho ale udržiavať
nechceli, tak by sme nemali šancu zistiť, či prihlásený človek je členom
nášho tímu, alebo nie, takže by sme mu nemohli zobraziť iné informácie.

> čiže na úvodnej strane by mal byť
> 1. veľmi stručný popis tímu s odkazom na podrobnejší popis

Mohol by tam byť nejaký text z existujúcej stránky? Ktorý?
Alebo nejaký iný text? Aký?

> 2. odkaz na nahlásenie chýb

Takže asi odkaz na stránku so súčasnou kapitolou "1. Chyby v preklade".

> 3. odkaz na informácie ako sa stať členom tímu

Odkaz na súčasnú kapitolu "2.2. Ako sa stať členom tímu?"?

> 4. odkaz na organizaciu tímu (prekladatel, kontrolor, zaclenovetel,
> koordinator) - tento odkaz môže byť viditeľný až po prihlásení.

T.j. súčasné kapitoly 4. až 7.?