Re: Rozdelenie wiki =?iso-8859-1?Q?str=E1n?= =?iso-8859-1?Q?ky?= http://live.gnome.org/SlovakTranslation

Ahoj,

uplynul už viac ako týždeň, a nikto ďalší (okrem Petra) sa k tomuto
nevyjadril :-(. Ani Peter neodpovedal na môj posledný mail :-(.

Čo to znamená? Viac ako polovica členov tímu hlasovala za rozdelenie
stránky, ale keď sa bavíme o tom, ako sa to má rozdeliť, aby boli všetci
(aspoň trochu) spokojní, tak sa takmer nikto nezapojí? Znamená to, že
vám je jedno, ako to rozdelím? Hlavne nech sa stránka rozdelí?
Akokoľvek?

Za čo ste vlastne hlasovali?