Re: =?UTF-8?Q?=C5=BDiados=C5=A5?= o pridelenie modulu libgweather

Nejdrive si rezervujte balicek pomoci volby "Reserve for translation" a
az bude preklad hotovy, pridejte jej jako prilohu k akci "Upload
translated version".

Nejsem si jist, jestli nemate tyhle volby uz prelozene, nekoukal jsem na
slovenskou lokalizaci vertimu.
--
Lucas "Drom" Lommer
GNOME-CZ

Mail: llommer svn gnome org
IRC: Drom @ irc.gnome.org
Jabber: drom jabber org

You can talk Czech, English, Slovak and a bit German to me :)