=?UTF-8?B?UmU6IE5vdsO9IMSNbGVuIHTDrW11OiBMYWNvIEd1YsOtaw==?=

Akosi nechapem dovod preco je toto problem pri mojej registracii.
Urobil som vsetky potrebne kroky tak ako su uvedene na stranke SK
timu.

Pride mi to trosku smiesne buzerovat ma ohladom verzie mojho mena, ked
chcem len prekladat Gnome. V nadnarodnej korporacii so 400 000
zamestnancami kde pracujem im je jedno aku verziu mojho mena pouzivam
a tam uz je ina byrokracia.

Laco je moje meno, pouzivam ho vsade a bol by som rad aby som ho mohol
pouzit aj tu.

Laco