gnome-online-accounts - master

Hej,

En ny kommentar har postats för gnome-online-accounts - master - po (Svenska).
https://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-online-accounts/master/po/sv

Jag har gjort ett första försök till översättning och skulle således bli glad om någon har lust att slänga
ett öga på den. Jag lyckades inte få till alla strängarna och känner mig osäker på var jag ska placera _ för
"knapptexter" när jag översätter tex "_Cancel" till "Avbryt", det vore toppen med lite guidning kring det.

Jag är som sagt ny på detta och ser nu i efterhand att Daniel Nylander eventuellt redan markerat detta paket
för översättning? Är översättningarna redan gjorda eller om det språk jag använt inte passar in så är det
bara att slänga, men jag hoppas som sagt på lite feedback i alla fall så att jag har lättare att köra på med
några andra paket.

Fredrik Söderström
--
Detta är ett automatiskt skickat meddelande från l10n.gnome.org.