Lite starthjälp

Fredrik Söderström:
Det jag helst skulle vilja göra är att översätta i de gränssnitt och program
där jag själv saknar översättningar, för att få dit dem helt enkelt, är det ett
bra sätt att tänka?

Ja, det är nog så de flesta gör.  :-)  Börja med det man själv är mest
mån om att få översatt.

Det skadar inte att ha koll på git, men just för de här
översättningarna behövs det inte.  Ingen bland oss svenska översättare
har tillgång till git.  Vad vi gör är att vi skickar in våra
översättningar via webbgränssnittet till "Förbannade lögner"/"Damn
Lies".  När det är klart att lägga in i git så får vi be om hjälp med
den delen.

Men det där fixar sig.  Ta och reservera den domän du vill översätta
och sätt igång.