nautilus - master

Hej,

En ny kommentar har postats för nautilus - master - po (Svenska).
https://l10n.gnome.org/vertimus/nautilus/master/po/sv

Hej,
Jag har översatt master-branchen av nautiilus eftersom ingen verkar ha jobbat på den på länge. Översatte det
som var nytt, oklart, gick igenom befintlig översättning och hade ambitionen att göra vissa meddelanden mer
enhetliga. Har också kontaktat Daniel som står som reserverad 2009 och bett honom lämna filen för
översättning då han inte verkar jobba på den för tillfället. Det är min första översättning här, men har
försökt att hålla mig till de ordlistor som rekommenderas, samt till den stil och de ordval som redan har
skett i befintlig översättning. Ser fram emot granskning, förhoppningsvis ett fåtal ändringar :), och
sedermera commit. Härnäst tänkte jag fortsätta med att gå igenom övriga nautilus-moduler. Översättningen är
bifogad denna kommentar på Gnomes webbplats.

mvh
Josef Andersson

Josef northa
--
Detta är ett automatiskt skickat meddelande från l10n.gnome.org.