nautilus - master

Jag har översatt master-branchen av nautiilus eftersom ingen verkar
ha jobbat på den på länge.

Jättebra!

Har du lust att skicka dina översättningar till listan
tp-sv listor tp-sv se?  Jag kanske var otydlig sist, men det är den
listan som vi använder för granskning även av gnome.  Så när jag skrev
"skicka PO-filen till listan för kommentarer" menade jag den listan,
inte gnome-se-list.

Det är inte alla på tp-sv-listan som är inblandade i Gnome, men som
kanske kan vilja granska ändå.  Så det är nog lämpligt att skicka
direkta länkar till po-filen och diffen.  Det är nog inte alla som
skulle hitta till din kommentar på gnome.org.