=?iso-8859-1?Q?=D6vers=E4ttning?=

Påvel Nicklasson:
> Jag tänkte höra om det behövs hjälp med översättning av Gnome till
> svenska. I så fall är jag beredd att hjälpa till.

Det finns ALLTID utrymme för fler!  Det finns mer att översätat än som
vi hinner med.  Så du är hjärtligt välkommen!  :-)

(Jag hoppas att Daniel fortfarande är engagerad tillräckligt mycket
för att hjälpa till med de praktiska delarna för att du skall kunna
skicka in översättningar.  Själv har jag inte haft direktåtkomst just
till Gnome, utan mina ändringar har alltid gått via någon annan.  Säg
annars till om du vill ha hjälp med att reda ut det.)