=?ISO-8859-1?B?1nZlcnPkdHRuaW5n?=

Hej!

Jag hoppas jag kommit rätt, annars får någon peka mig i rätt riktning!

Jag har uppmärksammat att Daniel Nylander gjort uppehåll med
översättningsarbetet: http://www.danielnylander.se/2012/10/25/allting-har-ett-
slut/. Det märks redan i Linuxdistributioner som brister i översättning.

Jag tänkte höra om det behövs hjälp med översättning av Gnome till
svenska. I så fall är jag beredd att hjälpa till. Jag läser och skriver
engelska på hög akademisk nivå och har viss erfarenhet av att översätta
datorprogram och datortermer. De sista veckorna har jag laddat ner och
provöversatt en del från Gnome och andra program lokalt. Jag tror att jag
klarar att översätta en hel del på god nivå och det jag inte klarar har jag
vett att hålla mig borta från eller be om hjälp med.

Vänliga Hälsningar
Påvel Nicklasson