Re: Svenska GNOME-listan flyttad

On 1/1/09, Christian Rose <menthos gnome org> wrote:
[...]
>  Jag har därför nu skapat en ny lista gnome-se-list gnome org
>  (http://mail.gnome.org/mailman/listinfo/gnome-se-list) och flyttat
>  alla prenumeranter dit. Ursäkta alla eventuella besvär i samband med
>  flytten!

Ursäkta all skräppost från Bugzilla! Jag var tvungen att ändra
inställningen för vilken lista som ska få e-post med problemrapporter
med översättningar. Det brukar inte komma många felrapporter alls, men
det har ju blivit en del sammanlagt med åren, och jag hade faktiskt
också därför förutsett en del e-post från Bugzilla i samband med
omställningen och i förväg modererat mailen. E-posten kom dock inte
och därför tog jag efter ganska många minuter sedan bort modereringen.
Just då kom störtfloden med e-post...

Än en gång, ursäkta! Jag lovar att inte äta fler pepparkakor idag.

Mdbh
Christian