Re: [gnome-nl] Branches: stabiel of ontwikkeling?

Hallo Paul,
Nathan heeft hier al keurig uitgelegd wat het verschil is tussen Ontwikkeling en Stabiel (dank, Nathan).

Ik zal het nog even verduidelijken:
1. Ontwikkelingsbranches (72% vertaald. Hier is de belangrijkste module natuurlijk gimp Interfacevertaling - master, 99% vertaald. Dat zien we hier: https://l10n.gnome.org/vertimus/gimp/master/po/nl/
2. Stabiele branches (95% vertaald), waarbij gimp Interfacevertaling (98% vertaald) staat voor gimp-2-10, zie https://l10n.gnome.org/vertimus/gimp/gimp-2-10/po/nl/
Hier vind je een opmerking van Nathan (3 maanden, 2 weken geleden) m.b.t. een paar onderdelen van gimp-2-10 die nog wat aandacht zouden kunnen gebruiken.
De status van de interface-vertaling is: 98% 5344 (totaal) 44 (niet gereed) 20 (onvertaald). Heb jij een link naar een andere pagina waar de vertaling wel voltooid is? Zo niet, dan lijkt het erop dat deze 44/20 strings nog nagekeken/vertaald moeten worden. Je kunt het bestand gimp.gimp-2-10.nl.po reserveren, downloaden, voltooien en hier weer uploaden.

Vriendelijke groet vanuit een eveneens lekker warm Frankrijk,
Hannie