Van: Hannie Dumoleyn <lafeber-dumoleyn2 zonnet nl>
Datum: 06-03-18 18:11 (GMT+01:00)
Aan: Gnome-nl <gnome-nl-list gnome org>, "Ubuntu NL, Maillijst" <ubuntu-l10n-nl lists ubuntu com>
Onderwerp: Online-account versus online account

Beste medevertalers,

Bij het nakijken van de gnome-hulpdocumentatie heb ik weer een
probleempje met woorden als:

online-account, onlinedienst, e-mailaccount etc. Zelf zie ik graag
samenstellingen aan elkaar geschreven, of met een koppelteken. Maar als
ik wat op het internet speur kom ik deze woorden ook heel vaak los van
elkaar tegen (online account, online dienst, etc.).

Zijn jullie het met mij eens dat we ze wel aan elkaar schrijven? Ik vond
[1] wel een mooi voorbeeld.

Hannie

[1]
https://support.office.com/nl-nl/article/uw-andere-e-mailaccounts-toevoegen-aan-outlook-com-c5224df4-5885-4e79-91ba-523aa743f0ba