[gnome-nl] Online-account versus online account

Beste medevertalers,

Bij het nakijken van de gnome-hulpdocumentatie heb ik weer een probleempje met woorden als:

online-account, onlinedienst, e-mailaccount etc. Zelf zie ik graag samenstellingen aan elkaar geschreven, of met een koppelteken. Maar als ik wat op het internet speur kom ik deze woorden ook heel vaak los van elkaar tegen (online account, online dienst, etc.).

Zijn jullie het met mij eens dat we ze wel aan elkaar schrijven? Ik vond [1] wel een mooi voorbeeld.

Hannie

[1] https://support.office.com/nl-nl/article/uw-andere-e-mailaccounts-toevoegen-aan-outlook-com-c5224df4-5885-4e79-91ba-523aa743f0ba