Re: [gnome-nl] gnome-nl-list Verzamelmail, Volume 150, Nummer 25

Beste vertalers,

De laatste optie van Sam voelt taalkundig het "Nederlandst" qua opbouw.
Generiek: Voer de volgende handeling uit om dit of dat te bereiken.
Versleep een venster om het naar de vorige afmeting te herstellen.

Detail: herstellen zou ik niet gebruiken als vertaling van restore. Het is eerder "terugbrengen" of "terug te gaan naar"

Met vriendelijke groet,

Mark de Rooij

Stuur gnome-nl-list maillijst aanmeldingen naar
        gnome-nl-list gnome org

Om u aan of af te melden via het web, bezoek
        https://mail.gnome.org/mailman/listinfo/gnome-nl-list
of stuur een e-mail bericht met als onderwerp of tekst het woord
'help' naar
        gnome-nl-list-request@gnome.org

U kunt de persoon die de lijst beheert bereiken op
        gnome-nl-list-owner gnome org

Als u berichten beantwoordt, gelieve meer specifieke informatie in de
onderwerp-regel op te nemen dan alleen maar "Re: Inhoud van
gnome-nl-list verzamelmail..."

Onderwerpen van vandaag:

   1.  Vertalingen nakijken (Hannie Dumoleyn)
   2. Re:  Vertalingen nakijken (Hannie Dumoleyn)

Message: 1