Re: [gnome-nl] standaard vertalingen

Hallo Nathan,
Op zich is dit een goed idee.
Bij Ubuntu hebben we een woordenlijst samengesteld die bij Gnome ook te gebruiken is. Zie
https://wiki.ubuntu-nl.org/community/Vertaalteam/Naslag/Woordenlijst
Deze lijst zou aangevuld/gewijzigd kunnen worden. Wat vind je daarvan?
Om nog even jouw vraag over Ubuntu-vertalers te beantwoorden het volgende. Het Ubuntu-vertaalteam is niet erg actief omdat de meeste vertalingen al gedaan zijn. Het is nu een kwestie van bijhouden. Ik zou kunnen vragen of er belangstelling is om voor Gnome te vertalen.
Groet,
Hannie
P.s.: ik vind het ook een goed idee bepaalde woorden waar we toch niet zo tevreden over zijn (notificatie, imagebestand, volumen) nog eens onder de loep te nemen. We kunnen op deze lijst bespreken waar de voorkeur naar uit gaat.