Re: [gnome-nl] standaard vertalingen

Ik heb wat rondgesnuffeld, maar geen woordenlijst met standaardvertalingen gevonden. In sommige .po-bestanden zit er wel een lijst met daarin gebruikte vertalingen, maar zo kunnen verschillende termen nog steeds anders vertaald worden in verschillende toepassingen. Bij deze heb ik een piratepad aangemaakt waarin iedereen termen kan toevoegen, linkje kan misschien op de wiki geplaatst worden (of van tijd tot tijd de inhoud ervan kopiƫren naar de wiki):