Re: [gnome-nl] gnome user docs

Hoi Hannie en Nathan,

Laten we ons inderdaad eerst richten op de interface, dat we die weer
richting de 100% krijgen. Dan kunnen we meteen kijken naar de
consistentie van dingen die we besproken hebben zoals 'wifi',
'documentweergave', 'afbeeldingsweergave', 'Meer info over Gnome-NL
http://nl.gnome.org' in de translator-credits, enz.

Als Ubuntu weer gaat overstappen naar GNOME is het misschien een idee om
mensen van Ubuntu hulp te vragen voor het afmaken van de
documentatievertaling. Zoals het er nu naar uit ziet denk ik niet dat we
het met z'n tweeën gaan redden. Dan beter onze aandacht focussen op de
interface. (gnome-music en gnome-photo's hebben wel vertaalde
documentatie, dus die kunnen wel gecommit worden.)

Groeten, Justin