Re: [gnome-nl] Vertaling op GNU

Beste Justin,
Allereerst, geweldig dat je dit vertaald hebt. Ik ben er even snel doorgelopen en zie wel wat punten die moeten worden verbeterd. Ik zie b.v.
....zodat het programma werkt zoals jij wilt.
.....e gebruiken zoals jij wil,
.....verspreiden, wanneer je wit.
dus wilt, wil en wit :)

Het woordje "te": (volgens mij hebben we het hier eerder over gehad.
De vrijheid om kopieën te maken en verspreiden...
moet zijn
De vrijheid om kopieën te maken en te verspreiden...

Ik vind sommige stukken moeilijk leesbaar, maar dat is het in het Engels misschien ook.